Kan jeg få min kones mellemnavn?

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg skal giftes med min dejlige kæreste.

Hendes navn er Carina Langtved Jensen, og jeg hedder Klaus Nielsen. Vi har tænkt os at bruge mit efternavn Nielsen til efternavn.

Mit spørgsmål lyder nu, om det er muligt for mig at få min kommende kones mellemnavn Langtved, således jeg kommer til at hedde Klaus Langtved Nielsen?

SVAR:

Du kan desværre ikke få din kones mellemnavn. Det kan du læse mere om på emne nr. 912.