Hvem skal betale for at min kæreste er kommet med på dørskiltet?

Min kæreste er for nylig flyttet ind i min lejlighed. I den forbindelse bad jeg udlejer om at udskifte dørskiltet på min hoveddør og ved gadedøren, således at begge navne fremgår.

Jeg har nu modtaget en regning fra udlejer på kr. 268,- for denne "service".

Kan det være rigtigt at jeg skal betale for dette?

Svar:

Ja, det er rigtigt, at du skal betale udlejeren for, at din kæreste og samlever får sit navn på de to dørskilte.