Revisor og bilagskontrollants juridiske ansvar.

Hvad er det juridiske ansvar, hvis man i en forening enten er revisor eller bilagskontrollant?

SVAR.

Hvis du sjusker med dine opgaver som revisor eller "bilagskontrollant" i en forening, risikerer du at blive ansvarlig - både i relation til offentlige myndigheder og til foreningen. Men sker der fejl, som man ikke ved almindelig omhu med sit arbejde kan forventes at blive opmærksom på, pådrager du dig intet selvstændigt ansvar.