Kan jeg blive sagt op, fordi jeg går med sko i køkkenet om morgenen?

Min underbo klager over, at jeg går med sko på om morgenen fra ca. 07:00 til 07:30, fordi hendes soveværelse ligger lige under mit køkken og så kan hun ikke sove længere.

Jeg mener at når hun har valgt at bo en ejendom med flere lejemål må hun også acceptere dagligdagslyde.

Er det noget hun kan få udlejer til at sige mig op på?.

Svar:

Udlejer skal ganske vist sørge for ro og orden i ejendommen, men du kan ikke blive sagt op - for at gå med sko en ½ time om morgenen.

Med venlig hilsen

Lise Rørbæk Jensen