Skal jeg betale P-bøde på grund af trailer

Jeg har fået p-bøde på grund af trailer. Jeg holdt parkeret med trailer påhængt, trak billet og placerede den korrekt.

Gælder billet pr. bås eller pr. køretøj. og er trailer at regne for separat køretøj, og skal det ikke fremgå af skiltningen..?

Svar:

En trailer er et separat køretøj, og kan den ikke være inden for den afmærkede p-plads, kan der udstede en p-bøde eller en p-afgift (på de private p-pladser).

Med venlig hilsen

Erik Frodelund

www.JuraEksperten.dk