Skal jeg betale 370 kr. for montørbesøg?

Jeg ringede til en håndværker og spurgte om han ville komme og se på en fugtskade og stille et uforpligtende tilbud. Ok, manden kom og gav gode råd i forhold til fugtskaden, der alligevel ikke krævede håndværkerhjælp.

Dagen efter modtager jeg med posten et girokort på 370 kr. for "montørbesøg".

Skulle jeg have præciseret at jeg mente et "uforpligtende, gratis" besøg med efterfølgende tilbud. Jeg antog hans gode råd som venlighed....

Svar:

Ja, du skal betale for et montør-besøg - også selv om han kun giver gode råd.

Med venlig hilsen

advokat Jette Jessen

Ret & Råd, Hinnerup

jug-logo.jpg (14017 bytes)