Erstatning efter trafikulykke

Kære familieadvokat

Kan dette værer rigtigt, at en gammel mand, som er blevet kørt ned for to år siden, og som er erklæret 45% invalid, kun får 20,000 i erstatning efter to år?

Håber på svar hurtigst muligt

På forhånd tak

k.o.

Svar

Jeg kan ikke vide, om erstatningens størrelse er korrekt beregnet, da du ikke oplyser, hvad erstatningen skulle dække.

Jeg synes, at du skal rette henvendelse til den lokale advokatvagt, hvor du gratis kan få en advokat til at vurdere, om din sag er blevet behandlet korrekt. Det kan du læse om på emne nr. 162.

Husk at medbringe alle dokumenter i sagen.

Advokatvagten kan evt. henvise dig til en advokat, som kan behandle din sag.

Med venlig hilsen

Jørgen U. Grønborg.